perjantai 21. heinäkuuta 2017

135. Supercool


Se on taas yksi mökki vierailu takana. Mukaan mahtui uimista, veneilyä, puuhommia ja sensellaisia koiruuksia. Mitä nyt mökkeilyyn yleisesti kuuluukin, mää en vaan tiedä että miksei noi omistajat uinu mun kanssa, tai äippä kävi koipensa kastamassa mutta ei muuta.
Mulla oli ainakin melkeen työpäiviä nää niin kutsutut lomapäivät. Tarkasti vahdin ja olin työnjohtajana puuhommille ja paimensin saaren muita koiria. Isin pikkusiskoo paimensin myös, nimittäin hoitamaan mua. Pääsin trampoliinillekkin!

Ai mitennii on kylymää vettä? Hahah, ei oo, kuvittelet vaan!
Se veneily oli muuten tosi kivaa. Oltiin vetten yllä ainakin kolme tuntia, isi kalasteli serkkunsa kanssa ja mä äipän kanssa oltiin turvassa veneen hytissä. Sille päivälle luvattiin saetta, mutta eipä sitä näkynyt. Aurinko vaan paisto ja oli kuuma, mut onneks vähän tuuli siellä veneessä niin ei tukehtuna.
Käytiin laavulla paistaa makkaraakin ja kivaa oli. Äippä alko hassuttelee isin kanssa ja ne laitto mulle aurinkolasit päähän. Noh, mitäpä siitä oli aurinkoinen keli niin sopiihan se. En vaan ymmärrä miks mulle piti nauraa.



SUPERCOOL


Illat alkaa pimenemään ja viilenemään mikä tietää tietty sitä, että mää jaksan turboilla enemmän ja siitähän äippä tykkäs. Mutta ai että mökillä oli ihanaa ja kaunista illan sumussa auringon laskiessa. Käytiin isin ja äipän kanssa ihastelemassa maisemia vaikka itikoita oli, mä yritin parhaani niitä napsia mutten kaikkia kyllä saanut kiinni. Jokseenkin ne hyviä kuitenkin on.
Pari päivää ja piti sit lähtee kotiin. Piti vähän inistä ihanniinko se robotti siinä elisan mainoksessa. Mutta niin, vastahan me lähdettiin. Onneksi pian päästään taas uudestaan!

IMG_1943-copy

Ps. Muutamme takaisin Kuopioon 16.08.-17 alkaen, mutta virallisesti 01.09.-17!

6 kommenttia:

  1. kuopioon? miksi ihmeessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isäntä sai opiskelupaikan, jonka perässä lähdetään. Jyväskylä oli sellainen vuoden road trip. :D

      Poista
  2. Aivan ihana Ruusu nuitten lasiensa kanssa!! :D Ai tekin muutatte :o Onneksi myö kerittiin tavata, olitte kyllä niin kivoja tuttavuuksia! Ehkä me sitten jossain koiratapahtumissa ainakin törmäillään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muuttoa muuton perään.. Sinäkö muutat sinne Tampereelle vai minne sait sen paikan?
      Olen kyllä samaa mieltä, ihan hukeeta oli teihin tutustua, pakko sitä on jossain miitinkiä järjestää. ;) <3

      Poista
    2. Juu Tampereelle myö :) No todellakin! :D

      Poista
    3. Niin no tiiätkö kun mun appiukko asuu Tampereella. ;) Siellä tulee käytyä silloin tällöin!

      Poista